Jednostki organizacyjne i Spółki gminne
wydatki na administrację
publiczną w 2021 r.
11 625 735 zł
-5,85%
do roku 2020
urząd Gminy w Lubinie
Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu
Statut gminy Lubin
Statut przyjęty uchwałą Nr Nr XXIX/127/2005 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2005 r. z późn. zm.
W 2021 r. Rada Gminy nie dokonywała zmian w treści Statutu Gminy Lubin.
regulamin organizacyjny urzędu Gminy
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Lubin przyjęty zarządzeniem Nr 284/2019 Wójta Gminy Lubin z dnia 26 czerwca 2019 r. z późn. zm.
W 2021 r. Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy zmieniono dwukrotnie:
zarządzeniem Nr 1030/2021 Wójta Gminy Lubin z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie;
zarządzeniem Nr 1133/2021 Wójta Gminy Lubin z dnia 21 kwietnia 2021 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie.
regulamin pracy urzędu Gminy
Regulamin Pracy Urzędu Gminy Lubin przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:
zarządzeniem Nr 4/2004 Wójta Gminy Lubin z dnia 14 września 2004 r. w sprawie zmian w regulaminie pracy Urzędu Gminy w Lubinie;
zarządzeniem Nr 68/2009 Wójta Gminy Lubin z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie zmiany regulaminu pracy Urzędu Gminy w Lubinie.
W 2021 r. Wójt Gminy Lubin nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Gminy.
zatrudnienie w urzędzie gminy Lubin w 2021 r.
W 2021 r. w Urzędzie Gminy Lubin zatrudniano 88 pracowników, w tym 98% pracowników zatrudnionych było w pełnym wymiarze czasu pracy. W stosunku do stanu na koniec 2020 r. zatrudnienie zmniejszyło się o 1 pracownika. Rozwiązanie współpracy następowało głównie na mocy porozumienia stron.
urząd w liczbach
23 274
dokumentów, które wpłynęły do urzędu w 2021 r.
w tym:
1 326
dokumentów dostarczonych do urzędu elektronicznie
13 118
dokumentów, wysłanych z urzędu w 2021 r.
w tym:
702
dokumentów wysłanych z urzędu elektronicznie
800
spotkań wójta odbytych z mieszkańcami gminy w 2021 r.
Ponadto, w 2021 r., w Urzędzie Gminy Lubin wydanych zostało 8.390 decyzji. Aż 93% z nich wydane zostało przez Referat Podatków i Opłat Lokalnych. Co więcej, w ubiegłym roku w referacie tym, łącznie przygotowano najwięcej pism urzędowych (11.343). W okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. Referat ten wystawił 1.476 upomnień wzywających do zapłaty zaległego podatku oraz 206 tytułów wykonawczych. W zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami w tym okresie czasu wystawione zostało 1.529 upomnień oraz 157 tytułów wykonawczych.
W 2021 r. zawarte zostały również 774 umowy. Najwięcej, bo 331, zawarł ich Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich. Często generowanym dokumentem w urzędzie były również różnego rodzaju odpisy i wypisy. Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przygotował ich 513, łącznie natomiast wydano 519 tego typu dokumentów. Wśród działań tej jednostki w ciągu roku warto wyróżnić też 1.085 zarejestrowanych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 943 zarejestrowane pozwolenia na budowę oraz 484 nadane numery porządkowe budynków.
Jednostki organizacyjne gminy
KLUB DZIECIĘCY W KRZECZYNIE WIELKIM
Krzeczyn Wielki, ul. Brzozowa 1
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2021 r.: 6 pracowników
Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce
Raszówka ul. Kolejowa 2
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2021 r.: 39 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce
Raszówka ul. 1 Maja 10
Dyrektor: Lucyna Szudrowicz
Zatrudnienie w 2021 r.: 34 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Szklarach Górnych
Szklary Górne 48
Dyrektor: Elżbieta Piasny
Zatrudnienie w 2021 r.: 30 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach
Siedlce 29
Dyrektor: Mariola Karwan
Zatrudnienie w 2021 r.: 31 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim
Krzeczyn Wielki 9
Dyrektor: Mateusz Marciniak
Zatrudnienie w 2021 r.: 30 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Niemstowie wraz z SzkołĄ Filialną w Osieku
Niemstów 68; Osiek ul. Św. Katarzyny 75A
Dyrektor: Patrycja Słota
Zatrudnienie w 2021 r.: 38 pracowników
Ośrodek Kultury Gminy Lubin
Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Magdalena Dubińska
Zatrudnienie w 2021 r.: 13 pracowników
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Mariola Jaszczak
Zatrudnienie w 2021 r.: 26 pracowników
Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce wraz z filiami w Chróstniku, Księginicach, Miłoradzicach, Niemstowie i Oborze oraz punktem bibliotecznym w Zimnej Wodzie
Raszówka ul. Kolejowa 2A
Dyrektor: Wioletta Olech
Zatrudnienie w 2021 r.: 10 pracowników
Spółki Gminne
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o.
Księginice 14
Prezes : Wojciech Dziwiński
Zatrudnienie w 2021 r.: 110 pracowników